Detta är jag. Välkommen till min blogg.

 
Hejsan! Jag är en tjej på 21 år som heter Amanda och jag bor i Småland, jag bor inom LSS och går även på en daglig verksamhet  varje vardag från förmiddagen till eftermiddagen, på daglig verksamhet så gör jag olika saker om dagarna, måndagar hjälper jag ett företag i närheten av dagliga verksamheten att fixa deras produkter som dem säljer sen i butik. Tisdagar bakar jag till alla på daglig verksamhet, onsdagar åker jag iväg till en återvinning och slänger återvinning tillsammans med personalen från boendet, torsdagar så åker jag iväg och fotograferar med personal och sen fredagar så har jag även då att jag hjälper till med produkterna som dem säljer i butiken... Jag har nästan aldrig haft någon blogg innan utan har en egen sida på Facebook där jag delat mycket om min vardag, jag kommer att ha kvar min grupp på Facebook ett tag tills jag blivit van vid att blogga, jag gillar att berätta om min vardag och att vara öppen med mina svårigheter och diagnoser, jag är ursprungligen från Göteborg och har haft en svår tid innan jag flyttade till detta boendet, jag har flyttat otroligt mycket, tyvärr. 
Jag kommer säkert att få frågan, "vad har du för diagnoser?" 
Jag fick mina diagnoser när jag var barn och jag har idag autism nivå 3, svag begåvning (som blir i samma nivå som en lindrig IF, pågrund av min autisms nivå) och adhd!
Mina intressen är att sjunga, kläder och smink och även att baka, så kommer även lägga upp sånt här på min blogg, jag hoppas ni kommer trivas, och tycka att det är kul att följa min vardag! Välkomna!

Kommentera här: